T
thunderbird
Tänkte bara höra om det är nån mer här som sitter på en Linuxburk. Själv sitter jag på Gentoo och kör Fluxbox som förnsterhanterare.
Cheers
Cheers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cheeserica skrev:Vi har en server här hemma med Linux på. Jag ser bara nackdelar med det eftersom jag inte fattar nånting av koden (datorn är gammal och kass så den pallar inget grafiskt) så ifall vi får strömavbrott här hemma så kommer vi inte ut på internet längre.![]()
Serveradministratören (min bror) har flyttat hemifrån och har inga vidare bra support-tider heller, men jag kan väl trösta mig med att det är gratis!
/Erica
thunderbird skrev:Men alltså.. är det inte bara att starta burken igen så funkar det?
Alldeles för dåligt är mitt svar.:smirk:bengibollen skrev:En fråga till er Linuxfrälsta: Hur pålästa på GNU-licensen är ni egentligen?
bengibollen skrev:En fråga till er Linuxfrälsta: Hur pålästa på GNU-licensen är ni egentligen?
bengibollen skrev:En fråga till er Linuxfrälsta: Hur pålästa på GNU-licensen är ni egentligen?