Bukefalos 28 år!

Lipezzaner och andalusier

E

Enigma

Är väldigt intresserad av dessa hästraser och skulle gärna vilja veta mer om dem, gärna av någon som har en sådan häst. Tacksam för svar! :bump:
 
Svenska lipizzanerföreningen har en bra och ganska informativ hemsida, titta på den! www.lipizzaner.nu

Du kan även söka här på forumet efter raserna, det finns en hel del trådar med beskrivningar om dessa raser.
 
Frågor som ställs här skall besvaras HÄR och INTE genom att hänvisa till andra sidor!
Man ska kunna få åtminstone ett grundläggande svar HÄR!
och SEN är det tillåtet att lägga ut en länk där man kan FÖRDJUPA sig ännu mer!
 
Men om det finns en hel del fullgoda svar här på Bukefalos? Ska man inte kunna hänvisa till dem?

Att man inte ska hänvisa till hemsidor har jag visst missat helt. My misstake.
 
Men om det finns en hel del fullgoda svar här på Bukefalos? Ska man inte kunna hänvisa till dem?
Jovisst, absolut! :)
Men man ska inte behöva LÄMNA bukefalos och gå till någon annan sida för att få svar! :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 694
Senast: gammalek
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
728
Senast: Blossom
·
Kultur Söker tips på dokumentärer och filmer som handlar om udda saker. * Sekter * Ufon * Platt jord * Utomjordingar som tar över världen *...
Svar
5
· Visningar
424
Senast: Entourage
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 655
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp