Liseberg i sommar...

Sv: Liseberg i sommar...

Jag tycker inte att det blev så dyrt i förrgår. Min dotter åkte ju bara farfars bilar o ponnykarusellen visserligen.

Jag åkte mest med min brorson och skönt att jag blev informerad om att jag inte kommer att behöva ett åkpass för att åka med honom. Jag behövde bara betala en kupong i spegelhuset :D och äta ska man ju ändå göra.

Annars är det väl inträde 70 kr + ett åkpass för 325 kr och mat, en helkväll för 500 spänn!
 
Sv: Liseberg i sommar...

man behöver inte köpa mat eller dricka där inne.l ta med dig själv om du inte har råd..

om man har barn som ska underhållas på sommaren kan man ha lite framförhållning under året och kanske spara en liten slant till sommaren. Jag personligen tycker allt är lite roligare om man inte behöver snåla:)
 

Liknande trådar

Småbarn Sommar hemmavid med små barn under 4 år - vad ska man hitta på? Gärna sånt som är rimligt att göra som ensam vuxen med fler än ett barn...
Svar
16
· Visningar
1 102
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 469
Senast: Eurydome
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 775
Senast: gulakatten
·
Mat Jag hittade idag ett buskage fullt med stora jättefina slånbär. Plockade en hel gryta och tänker göra sloe gin till julen. Men nu ska de...
Svar
5
· Visningar
462
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp