List vid höjdskillnad

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Madick
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 218

Madick

Trådstartare
Jag har en kant mellan matta och klinkersom jag behöver en list till. Vilken sorts list ska man använda när det är en höjdskillnad på kanske 6mm?

Sv: List vid höjdskillnad

Det finns väl olika sorters nivålister? Jag vet att vi tittat lite eftersom vi har ungefär samma nivåskillnad vid nylagda golv och gjutna gamla gnistskydd framför våra kakelugnar.
Googlar man nivålist finns det i alla fall i alla möjliga olika sorters material, och det finns säkert olika höjder också. Det känns som det är något sådant du är ute efter i alla fall :)

Sv: List vid höjdskillnad

Super! Nivålist ska jag fråga efter alltså i affären. Sen är det "bara" färg och materialval som ska till...

Liknande trådar

Hemmet Dags för årets balkongtråd? Jag flyttade i oktober förra året, efter 16 år i samma lägenhet, så nu behöver jag hjälp att inreda min nya... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 356
Senast: Mia_R
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
971
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Cinzia
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: elendril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka