Lista med alla bomvidder i grader?

Sirpafinnen

Trådstartare
Har sökt o sökt både här o där o sett att Stall Eldhestra ska ha haft en rekommenderad lista med graderna på olika bomvidder - MEN den sidan verkar inte finnas kvar.

Någon som vet nånstans där det finns samlat? Blir tokig på detta då jag har minimal erfarenhet av bomviddsbenämningarnas innebörd..:crazy: :p

Sv: Lista med alla bomvidder i grader?

Hur många grader en bomvidd är beror helt på märke osv. En xvid i ett märke motsvarar inte samma gradantal som ett annat, och en 33a i ett märke är inte alls lika i gradantal som en annan.

Fast listan kanske innehöll både märken och bomvidderna inom märkena? :)

Sv: Lista med alla bomvidder i grader?

ja jag fick upp din tråd när jag sökte runt :)

NÅN tycker man ju skulle ha kopierat eldhestras lista tex men det gäller ju att denna någon tittar in o läser här också... :p

Liknande trådar

Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
16
· Visningar
1 755
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 999
Senast: 13579vas
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka