Lite bebis bilder

Sv: Lite bebis bilder

:D glömde ju helt bort å ge er bilder från andra kullen så fick ju göra det nu istället.

Jag måste ju bara säga att det borde vara helt förbjudet att visa bilder på bebbar ;)
Inte alls sugen, nej då :angel:

å så en uppdatering av bilderna nu då :D Nu har dom äntligen börjat öppna ögonen, så nu e dom riktigt riktigt söta.. visst e jag elak som lägger ut dom här :devil: :angel: :D

Blev inte så många kort eftersom batterierna i kameran tog slut, men ni får va nöjda me domma :P

Ljus unge.. kommer inte på va färgen heter :crazy:
en black striped, blir förmodligen roan
en agouti
cinnamon (kan va en väldigt dålig agouti, syns inte så bra på bilden) striped
Hela kullen
är för trött för å komma på va denna färgen heter oxå, men söt e h*n iaf ;)

Sicka sötnosar :love: Kan det vara beige eller champagne på första kanske och fawn eller silver fawn på sista? :)

silver fawn är det på sista iaf :D
champange.. jo d e det nog :idea: Lättare å se om nån vecka.

Där ser man vad man får ut av en roan/roan korsning... va bara tvungen å testa :crazy:

Senast ändrad:

Ok. Gosh de är ju så fina :love:
Och champagne sen... Me like :love: Älskar ögonen, speciellt min Lolitas ögon. Alldeles lysande röda :love:

Jo dom e fina, kan ju säga att fawnen å beige/champange (vilket d nu e) kommer att stanna hos mej :love: :D

nope :S fawnen, en agouti och den black striped har öppnat, inte dom andra 9 :D

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 524
Senast: Puffindog
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 718
Senast: Bullen22
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 369
Senast: Takire
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
9 937
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår