Lite bittra vänner när en träffat någon…

Gissar på avundsjuka eftersom att det inte är helt lätt att träffa den typen av män (tycker jag). Det kan ju även vara en rädsla för någonting som inte framgår av det första inlägget.
 
Har en fd vän som alltid först är eld och lågor när någon av hennes vänner träffar en ny kärlek, men när hon sen upptäcker att det faktiskt är allvar börjar manipulera och "varna" för den nya kärleken.
Speciellt om det inte går enligt hennes planer :cool:
 
Kände en sån, hon var alltid positiv när vi pratade om relationen, men när hon väl träffade killen och några andra vänner, blev hon dryg och otrevlig. På slutet av kvällen sa hon åt mig att hon tyckte han var dryg och att jag borde sluta hänga med honom. Den enda som betett sig illa var dock hon, och dom andra blev liksom ställda och visste inte hur dom skulle hantera hennes attityd, men ansträngde sig för att vara trevliga.
Hon hade började hugga på småsaker, och försvara mig mot mina vänner när vi skämtade om saker vi alltid skämtar om. Kändes som att hon ville ha mig för sig själv typ

Tror ej heller hon klarade att ej vara den som stod i centrum för allas uppmärksamhet och beundran.
Kände att nä, en sån människa orkar jag ej med, så höll henne på lite avstånd. Sen tänkte jag att äh, hon får en chans till. Men då betedde hon sig illa igen, så kände att lika bra att ej ha en sån människa i sitt liv.
Men vi hade inte känt varandra så länge, så var inget svårt val direkt
 
Bitterheten och ”pikarna” fortsätter…. Konversationen i dag:

Vän: Kokhett ute i dag!
Jag: Ja verkligen! Tur man har poolen på gården! 😅
Vän: Ja, synd att jag inte fått en inbjudan. Men du får väll inte bjuda hem vänner på bad nu för tiden för *namn*! 🤣

Alltså varför? Varför skulle inte jag få bjuda hem mina vänner till mitt hus och min gård? Varför ens säga så? Tillägg att denna vän aldrig varit hit och badad tidigare, och inte blivit inbjuden tidigare heller. Och ja, vännen är av manligt kön.
 
Bitterheten och ”pikarna” fortsätter…. Konversationen i dag:

Vän: Kokhett ute i dag!
Jag: Ja verkligen! Tur man har poolen på gården! 😅
Vän: Ja, synd att jag inte fått en inbjudan. Men du får väll inte bjuda hem vänner på bad nu för tiden för *namn*! 🤣

Alltså varför? Varför skulle inte jag få bjuda hem mina vänner till mitt hus och min gård? Varför ens säga så? Tillägg att denna vän aldrig varit hit och badad tidigare, och inte blivit inbjuden tidigare heller. Och ja, vännen är av manligt kön.

Låter som en potentiellt rätt oskön person i allmänhet, inte bara avseende ogillandet av ditt kärleksliv? Vem pikar någon för att man inte blivit inbjuden, snacka om att skjuta sig själv i foten. :banghead:
 
Bitterheten och ”pikarna” fortsätter…. Konversationen i dag:

Vän: Kokhett ute i dag!
Jag: Ja verkligen! Tur man har poolen på gården! 😅
Vän: Ja, synd att jag inte fått en inbjudan. Men du får väll inte bjuda hem vänner på bad nu för tiden för *namn*! 🤣

Alltså varför? Varför skulle inte jag få bjuda hem mina vänner till mitt hus och min gård? Varför ens säga så? Tillägg att denna vän aldrig varit hit och badad tidigare, och inte blivit inbjuden tidigare heller. Och ja, vännen är av manligt kön.

Helt ärligt när det är på den nivån så hade jag frågat om han har problem med mig och att jag tycker inte om när man pikar mig.

Och så hade jag sagt att hade "jag" vetat att han var intresserad av att komma och hälsa på så hade jag gärna bjudit in honom, men då får han droppa attityden innan.

:rage: :rage: :rage: :rage:
 
Bitterheten och ”pikarna” fortsätter…. Konversationen i dag:

Vän: Kokhett ute i dag!
Jag: Ja verkligen! Tur man har poolen på gården! 😅
Vän: Ja, synd att jag inte fått en inbjudan. Men du får väll inte bjuda hem vänner på bad nu för tiden för *namn*! 🤣

Alltså varför? Varför skulle inte jag få bjuda hem mina vänner till mitt hus och min gård? Varför ens säga så? Tillägg att denna vän aldrig varit hit och badad tidigare, och inte blivit inbjuden tidigare heller. Och ja, vännen är av manligt kön.
men vad f*n hur kan man göra så!
 
Bitterheten och ”pikarna” fortsätter…. Konversationen i dag:

Vän: Kokhett ute i dag!
Jag: Ja verkligen! Tur man har poolen på gården! 😅
Vän: Ja, synd att jag inte fått en inbjudan. Men du får väll inte bjuda hem vänner på bad nu för tiden för *namn*! 🤣

Alltså varför? Varför skulle inte jag få bjuda hem mina vänner till mitt hus och min gård? Varför ens säga så? Tillägg att denna vän aldrig varit hit och badad tidigare, och inte blivit inbjuden tidigare heller. Och ja, vännen är av manligt kön.
Jag hade aldrig orkat, hade nog helt sonika bitit ifrån å sagt något i stil med att jag inte vill umgås mer med den vännen om den ska komma med ovälkomna pikar hela tiden som inte är önskvärda. 🙄

Är rätt less på drama (fått säga ifrån ett x antal gånger, så jag hade inte bangat för det, kan dock förstå om det kan va jobbigt för andra).
 
Bitterheten och ”pikarna” fortsätter…. Konversationen i dag:

Vän: Kokhett ute i dag!
Jag: Ja verkligen! Tur man har poolen på gården! 😅
Vän: Ja, synd att jag inte fått en inbjudan. Men du får väll inte bjuda hem vänner på bad nu för tiden för *namn*! 🤣

Alltså varför? Varför skulle inte jag få bjuda hem mina vänner till mitt hus och min gård? Varför ens säga så? Tillägg att denna vän aldrig varit hit och badad tidigare, och inte blivit inbjuden tidigare heller. Och ja, vännen är av manligt kön.

Jösses jag läste ditt första inlägg och redan då undrade jag varför du hade kvar hen som vän jag hade aldrig orkat med det. Men om jag mot förmodan hade haft det hade det varit droppen definitivt. Mina vänner ska ge mig energi och jag ska ge mina vänner energi. Ett givande och ett tagande helt enkelt. En sån person går inte under kategorin vän för mig. Det är en stor energitjuv som jag hade sett till att få ut ur mitt liv så fort det gick.
 
Bitterheten och ”pikarna” fortsätter…. Konversationen i dag:

Vän: Kokhett ute i dag!
Jag: Ja verkligen! Tur man har poolen på gården! 😅
Vän: Ja, synd att jag inte fått en inbjudan. Men du får väll inte bjuda hem vänner på bad nu för tiden för *namn*! 🤣

Alltså varför? Varför skulle inte jag få bjuda hem mina vänner till mitt hus och min gård? Varför ens säga så? Tillägg att denna vän aldrig varit hit och badad tidigare, och inte blivit inbjuden tidigare heller. Och ja, vännen är av manligt kön.
Är personen svartsjuk?
 
Bitterheten och ”pikarna” fortsätter…. Konversationen i dag:

Vän: Kokhett ute i dag!
Jag: Ja verkligen! Tur man har poolen på gården! 😅
Vän: Ja, synd att jag inte fått en inbjudan. Men du får väll inte bjuda hem vänner på bad nu för tiden för *namn*! 🤣

Alltså varför? Varför skulle inte jag få bjuda hem mina vänner till mitt hus och min gård? Varför ens säga så? Tillägg att denna vän aldrig varit hit och badad tidigare, och inte blivit inbjuden tidigare heller. Och ja, vännen är av manligt kön.
Barnslig reaktion! :mad:
 
@Fibusen vad svarade du på den kommentaren? Jag hade nog rakt ut frågar vad han menar med det.

Varför vill du umgås med den här personen? Är det nån som faktiskt är svartsjuk och har hoppats på att han ska få bli din partner?

Jag svarade typ: Jag är fri att göra precis vad jag vill, så det handlar faktist enbart om det, att jag inte VILL, och aldrig har velat heller.

:o:angel:

Att han hoppas på att bli min partner finns inte på kartan. Vi har känt varandra 7-8 år och är enbart vänner. Han är dessutom upptagen och 10 år äldre än mig. Att han är ”svartsjuk” vet jag inte. Mer kanske avundsjuk för att hans förhållande kanske inte är så roligt längre efter många många år. Eller någon ålderskris.

Samtidigt beter han sig jävligt konstigt, som här om dagen när jag och nya var ute på sjön, hade mobilen i väskan i båten pch lät den ligga där hela dagen, vännen hade skickat något vid lunch, sen vid eftermiddag igen som jag då svarade på eftersom jag kom hem då och packade upp mobilen, och på det svarade vännen: ”Jag blev orolig att det hade hänt något!!!” Varpå jag svarade: Men va? Bara för att jag inte svarar på 4-5 timmar?! Jag har varit på sjön och haft mobilen i väskan! Vännen: ”Ja, men jag såg ju att du var online på Facebook ju, och du hade varit det för 3 timmar sen!” Jag: Oj, här håller man koll! 😳 Men eftersom jag inte har aktiv status på på Facebook så är det konstigt att du sett att jag var online eftersom det inte står om jag är det eller inte då”
Då svarade han: Haha, nej, jag råkade se det i förbifarten bara! 😅 Och du stod då som online för tre timmar sen då, men nu syns det ingenting.
Jag: Ja du lär då ha ett tråkigt liv och semester om du drar katastroftankar över att jag inte svarar på ditt första meddelande på några timmar!
Vännen: Absolut inte!!!!! Men jag blev bara lite orolig, men jag ska väll inte bry mig mer då!

Sen haglar det in pikar så här att jag inte skulle få bjuda hem han för nya karln, och att jag inte skulle få skriva med vännen mer, om nya karln är så svartsjuk så det är därför jag inte kunde svara vännen på några timmar osv osv.
Sen vännen som får känslor av att det är så och så, och vibbar hit och dit. Och i slutänden är det JAG som är så dum och nykär så jag struntar i allt annat nu, men anledningen till minskad kontakt är ju för att han beter sig som en rövhatt.
Säger jag ifrån eller ställer han mot väggen så skrattar han bort det och säger att han skämtar bara. En gång ifrågasatte jag hur det kändes att vara så bitter när det går bra för andra, men då blev han irriterad för bitter var då det sista han var!!!!!

Dagen före midsommar skickade han en ”trevlig midsommar” med sommarbild på snap, jag öppnade men stod mitt i maten så tänkte att jag svarar sen med en sommarbild tillbaka, men efter ett par minuter: Otrevlig midsommar då surkärring! 🤪🤣

Och jag vet inte hur mycket ”skämt” det ligger i det, eller om han verkligen blir stött när jag inte svarade direkt? Jag skrev då tillbaka att han får lägga ner den desperata attityden, och att han var en riktig hetsolle och sen samma smile tillbaka. Då åter igen så blir han stött ”Ha! Desperat är det sista jag är! 😂

Så enligt hans idéer nu då så har kontakten minskat för att min nya karl är svartsjuk och inte låter mig prata/skriva till vännen, och han är också så svartsjuk så att jag inte får bjuda hit vännen på ett bad i poolen (som aldrig tidigare har hänt) och jag är ”the bad guy” som släpper allt och struntar i mina vänner bara för att jag är nykär, och knäpper nya med fingrarna så kommer jag direkt. Detta är typ den slutsatsen han dragit helt ur luften. Men att se till sig själv och sitt ändrade beteende, det är OMÖJLIGT! Totalt blind för det!

Nu har det gått till en nivå där jag nästan önskar att det kommer något så jag kan fräsa ifrån ordentligt.
 
Jag svarade typ: Jag är fri att göra precis vad jag vill, så det handlar faktist enbart om det, att jag inte VILL, och aldrig har velat heller.

:o:angel:

Att han hoppas på att bli min partner finns inte på kartan. Vi har känt varandra 7-8 år och är enbart vänner. Han är dessutom upptagen och 10 år äldre än mig. Att han är ”svartsjuk” vet jag inte. Mer kanske avundsjuk för att hans förhållande kanske inte är så roligt längre efter många många år. Eller någon ålderskris.

Samtidigt beter han sig jävligt konstigt, som här om dagen när jag och nya var ute på sjön, hade mobilen i väskan i båten pch lät den ligga där hela dagen, vännen hade skickat något vid lunch, sen vid eftermiddag igen som jag då svarade på eftersom jag kom hem då och packade upp mobilen, och på det svarade vännen: ”Jag blev orolig att det hade hänt något!!!” Varpå jag svarade: Men va? Bara för att jag inte svarar på 4-5 timmar?! Jag har varit på sjön och haft mobilen i väskan! Vännen: ”Ja, men jag såg ju att du var online på Facebook ju, och du hade varit det för 3 timmar sen!” Jag: Oj, här håller man koll! 😳 Men eftersom jag inte har aktiv status på på Facebook så är det konstigt att du sett att jag var online eftersom det inte står om jag är det eller inte då”
Då svarade han: Haha, nej, jag råkade se det i förbifarten bara! 😅 Och du stod då som online för tre timmar sen då, men nu syns det ingenting.
Jag: Ja du lär då ha ett tråkigt liv och semester om du drar katastroftankar över att jag inte svarar på ditt första meddelande på några timmar!
Vännen: Absolut inte!!!!! Men jag blev bara lite orolig, men jag ska väll inte bry mig mer då!

Sen haglar det in pikar så här att jag inte skulle få bjuda hem han för nya karln, och att jag inte skulle få skriva med vännen mer, om nya karln är så svartsjuk så det är därför jag inte kunde svara vännen på några timmar osv osv.
Sen vännen som får känslor av att det är så och så, och vibbar hit och dit. Och i slutänden är det JAG som är så dum och nykär så jag struntar i allt annat nu, men anledningen till minskad kontakt är ju för att han beter sig som en rövhatt.
Säger jag ifrån eller ställer han mot väggen så skrattar han bort det och säger att han skämtar bara. En gång ifrågasatte jag hur det kändes att vara så bitter när det går bra för andra, men då blev han irriterad för bitter var då det sista han var!!!!!

Dagen före midsommar skickade han en ”trevlig midsommar” med sommarbild på snap, jag öppnade men stod mitt i maten så tänkte att jag svarar sen med en sommarbild tillbaka, men efter ett par minuter: Otrevlig midsommar då surkärring! 🤪🤣

Och jag vet inte hur mycket ”skämt” det ligger i det, eller om han verkligen blir stött när jag inte svarade direkt? Jag skrev då tillbaka att han får lägga ner den desperata attityden, och att han var en riktig hetsolle och sen samma smile tillbaka. Då åter igen så blir han stött ”Ha! Desperat är det sista jag är! 😂

Så enligt hans idéer nu då så har kontakten minskat för att min nya karl är svartsjuk och inte låter mig prata/skriva till vännen, och han är också så svartsjuk så att jag inte får bjuda hit vännen på ett bad i poolen (som aldrig tidigare har hänt) och jag är ”the bad guy” som släpper allt och struntar i mina vänner bara för att jag är nykär, och knäpper nya med fingrarna så kommer jag direkt. Detta är typ den slutsatsen han dragit helt ur luften. Men att se till sig själv och sitt ändrade beteende, det är OMÖJLIGT! Totalt blind för det!

Nu har det gått till en nivå där jag nästan önskar att det kommer något så jag kan fräsa ifrån ordentligt.

Jag hade inte behövt något mer för att fräsa... INGEN kallar mig surkärring ens på skämt! :rage:

Jag hade heller inte bara fräst, jag hade läst lusen av honom så det stod härliga till. Jävla tönt rent ut sagt.
 
Jag svarade typ: Jag är fri att göra precis vad jag vill, så det handlar faktist enbart om det, att jag inte VILL, och aldrig har velat heller.

:o:angel:

Att han hoppas på att bli min partner finns inte på kartan. Vi har känt varandra 7-8 år och är enbart vänner. Han är dessutom upptagen och 10 år äldre än mig. Att han är ”svartsjuk” vet jag inte. Mer kanske avundsjuk för att hans förhållande kanske inte är så roligt längre efter många många år. Eller någon ålderskris.

Samtidigt beter han sig jävligt konstigt, som här om dagen när jag och nya var ute på sjön, hade mobilen i väskan i båten pch lät den ligga där hela dagen, vännen hade skickat något vid lunch, sen vid eftermiddag igen som jag då svarade på eftersom jag kom hem då och packade upp mobilen, och på det svarade vännen: ”Jag blev orolig att det hade hänt något!!!” Varpå jag svarade: Men va? Bara för att jag inte svarar på 4-5 timmar?! Jag har varit på sjön och haft mobilen i väskan! Vännen: ”Ja, men jag såg ju att du var online på Facebook ju, och du hade varit det för 3 timmar sen!” Jag: Oj, här håller man koll! 😳 Men eftersom jag inte har aktiv status på på Facebook så är det konstigt att du sett att jag var online eftersom det inte står om jag är det eller inte då”
Då svarade han: Haha, nej, jag råkade se det i förbifarten bara! 😅 Och du stod då som online för tre timmar sen då, men nu syns det ingenting.
Jag: Ja du lär då ha ett tråkigt liv och semester om du drar katastroftankar över att jag inte svarar på ditt första meddelande på några timmar!
Vännen: Absolut inte!!!!! Men jag blev bara lite orolig, men jag ska väll inte bry mig mer då!

Sen haglar det in pikar så här att jag inte skulle få bjuda hem han för nya karln, och att jag inte skulle få skriva med vännen mer, om nya karln är så svartsjuk så det är därför jag inte kunde svara vännen på några timmar osv osv.
Sen vännen som får känslor av att det är så och så, och vibbar hit och dit. Och i slutänden är det JAG som är så dum och nykär så jag struntar i allt annat nu, men anledningen till minskad kontakt är ju för att han beter sig som en rövhatt.
Säger jag ifrån eller ställer han mot väggen så skrattar han bort det och säger att han skämtar bara. En gång ifrågasatte jag hur det kändes att vara så bitter när det går bra för andra, men då blev han irriterad för bitter var då det sista han var!!!!!

Dagen före midsommar skickade han en ”trevlig midsommar” med sommarbild på snap, jag öppnade men stod mitt i maten så tänkte att jag svarar sen med en sommarbild tillbaka, men efter ett par minuter: Otrevlig midsommar då surkärring! 🤪🤣

Och jag vet inte hur mycket ”skämt” det ligger i det, eller om han verkligen blir stött när jag inte svarade direkt? Jag skrev då tillbaka att han får lägga ner den desperata attityden, och att han var en riktig hetsolle och sen samma smile tillbaka. Då åter igen så blir han stött ”Ha! Desperat är det sista jag är! 😂

Så enligt hans idéer nu då så har kontakten minskat för att min nya karl är svartsjuk och inte låter mig prata/skriva till vännen, och han är också så svartsjuk så att jag inte får bjuda hit vännen på ett bad i poolen (som aldrig tidigare har hänt) och jag är ”the bad guy” som släpper allt och struntar i mina vänner bara för att jag är nykär, och knäpper nya med fingrarna så kommer jag direkt. Detta är typ den slutsatsen han dragit helt ur luften. Men att se till sig själv och sitt ändrade beteende, det är OMÖJLIGT! Totalt blind för det!

Nu har det gått till en nivå där jag nästan önskar att det kommer något så jag kan fräsa ifrån ordentligt.
Alltså, bara han öppnar käften igen och säger något icke-positivt är ju nog för att be honom fara och flyga. En sån där person hade jag brutit kontakten med, oavsett hur länge vi känt varandra innan. Framförallt just eftersom han inte kan ta att du säger ifrån, ifrågasätter m.m.
 
Jag hade inte behövt något mer för att fräsa... INGEN kallar mig surkärring ens på skämt! :rage:

Jag hade heller inte bara fräst, jag hade läst lusen av honom så det stod härliga till. Jävla tönt rent ut sagt.

Ja, han är fan en jävla tönt. Jag tror det handlar om att han har ett sånt jävla tråkigt liv och blir avundsjuk när det händer något bra för andra. Sen gottar han sig när det går dåligt och slår sig på bröstet med ”vad var det jag sa!”

Jag vet inte om jag skulle påstå att vi är nära vänner, vi ses väldigt sällan, och då är det 99 ggr av 100 på en fest med kompisgänget. Sen har jag tyckt han varit rolig och schysst liksom, har något krisat, jag behövt ett verktyg jag inte har, eller min kunskap brustit så har han alltid ställt upp. Jag bor ju ensam i ett hus och har (hade) inte så mycket kunskap. Har känts tryggt att kunna rådfråga eller få bekräftelse på att jag tänker rätt om jag pysslat med något större projekt.

Vi hade ju en liten sammanslagning med kompisgänget för någon vecka sen, och en av mina bästa vänner har kämpat länge med vikten, men nu äntligen hittat en plan som funkar och hon sliter på som ett djur och har tappat 9 kilo. Hur duktig som helst, och det syns på henne! När hon då nämnde detta för honom på festen (vi är som sagt ett litet gäng som hållt ihop ett tag) så kläcker han ut sig ”Jaha… Jag har gått ner 13 kilo!”
Han kan INTE unna sig att det går bra för andra. Det går inte! Han förvandlas till en bitter jävel så fort någon annan lyckas.

Kommer han fortsätta såhär så klipper jag då helt. Tills han skärper till sig iallafall! Han kommer få höra min syn på saken sen är det upp till han om han skärper till sig eller om han fortsätter bete sig så jävligt. Det är skittråkigt då jag tycker bra om han (eller ska jag säga har?) och vi har alltid haft en lättsam och skön jargong. Men nu vet jag inte vad som hänt! Att han sitter och drar egna slutsatser om allt är ju bara helt bisarrt…
 
Låter som en potentiellt rätt oskön person i allmänhet, inte bara avseende ogillandet av ditt kärleksliv? Vem pikar någon för att man inte blivit inbjuden, snacka om att skjuta sig själv i foten. :banghead:

Han pikar nog inte för att han inte blivit inbjuden, jag har bott här sen 2014, lärde känna han 2015, har haft poolen sen dess och han har aldrig varit hit och badar, eller sagt ett ljud om det. Förens nu. Så han kunde pika att jag inte bjuder hit honom enbart pga att jag inte skulle få det för kärleken. Som om kärleken är en svartsjuk sate. Under 7 år har det inte nämnts ett ord om poolen, utan han såg nog helt enkelt sin chans till att få till en pik om kärleken.

I samma veva där i början så önskade han verkligen att jag träffade någon bra, för jag förtjänade det. Nu när jag väl träffat någon som gör mig riktigt lycklig så ska det pikas och vändas och vridas på allt så det låter som på vännen att nya kärleken är värsta boven, fast han inte vet ett dugg om honom. Och det är helt taget ur det blå. Hade jag haft en vän som träffade någon som gav röda flaggor hade jag såklart kunnat lägga in ett varningsfinger, men här får jag (kärleken) liksom skit på enbart den lilla information vännen fått i första inlägget och sen det han själv fantiserat ihop.

Jag har levt i ett skitförhållande med psykisk och fysisk misshandel, och jag lovar att skulle det finnas den minsta tendens så drar jag direkt. Men det här är typ den snällaste och mest omtänksamma människa jag stött på.

Jag inser att jag verkligen måste ta tag i det här eftersom han uppenbarligen inte ger sig, nästa gång det kommer något så ska han få höra, ordentligt. Då kan han stå där och säga att han bara skämtar eller vad som helst, men hans beteende är INTE okej!!!!!
 
Han pikar nog inte för att han inte blivit inbjuden, jag har bott här sen 2014, lärde känna han 2015, har haft poolen sen dess och han har aldrig varit hit och badar, eller sagt ett ljud om det. Förens nu. Så han kunde pika att jag inte bjuder hit honom enbart pga att jag inte skulle få det för kärleken. Som om kärleken är en svartsjuk sate. Under 7 år har det inte nämnts ett ord om poolen, utan han såg nog helt enkelt sin chans till att få till en pik om kärleken.

I samma veva där i början så önskade han verkligen att jag träffade någon bra, för jag förtjänade det. Nu när jag väl träffat någon som gör mig riktigt lycklig så ska det pikas och vändas och vridas på allt så det låter som på vännen att nya kärleken är värsta boven, fast han inte vet ett dugg om honom. Och det är helt taget ur det blå. Hade jag haft en vän som träffade någon som gav röda flaggor hade jag såklart kunnat lägga in ett varningsfinger, men här får jag (kärleken) liksom skit på enbart den lilla information vännen fått i första inlägget och sen det han själv fantiserat ihop.

Jag har levt i ett skitförhållande med psykisk och fysisk misshandel, och jag lovar att skulle det finnas den minsta tendens så drar jag direkt. Men det här är typ den snällaste och mest omtänksamma människa jag stött på.

Jag inser att jag verkligen måste ta tag i det här eftersom han uppenbarligen inte ger sig, nästa gång det kommer något så ska han få höra, ordentligt. Då kan han stå där och säga att han bara skämtar eller vad som helst, men hans beteende är INTE okej!!!!!

Eftersom han slingrar sig oerhört när du sagt ifrån så hade jag inte haft så höga förväntningar på det där snacket, men jag är ganska cynisk när det kommer till relationer. Jag tänker att folk beter sig som de vill bete sig och sedan är det upp till mig om jag vill ha det i mitt liv eller inte️.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
Relationer Har träffat en kille från tinder vi började prata ganska omgående och tog varandras snap. Vi bor väldigt nära varann så vi träffades...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
46 931
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 444
Senast: Unafraid
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 048
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp