Bukefalos 28 år!

Lite fart tack!!!

B

BJÖRKIS

Vad har hänt med vår lilla sida? Det skrivs ju aldrig något längre tycker jag, nu måste vi skärpa till oss och komma igång med någon trevlig diskussion. Tråkigt bara att jag själv inte har något idé till något :rofl: :angel:
 
Har inget att komma med heller. Sedan blir det väl bara skit av allt om snigelfarmor kommer stuttssande igen :o

Nä skämt å sidor.

Var i Täby i helgen och tänkye gå på tävlingarna i öndags men det var sådant busväder att jag satte mig i bilen och åkte mina 40 mil hem igen.

Blev det något eller blev dom inställda??
 
Det blev inställt... Vilket inte Tomas Nilsson (travfantast på Vinnare) var sen o berätta i nationell tv... :mad:

Det var "skandal" och jag vet inte allt han sa, om att Täby ställde in när aldrig travtävlingarna måste ställas in. (Men HALLÅ!, han som ska vara en kunnig hästmänniska bör väl vara medveten om att travhästarna och galopphästarna inte löper på samma typ utav underlag!!) (Sen ställs faktisk travtävlingar in uppe i norr med jämna mellanrum) HMF !
Tyvärr måste jag säga att jag inte gillar den här karl, även om han säkert e duktig på sin grej. (Lägg dig inte i sånt som du inte har kunskap om!!) :devil: :devil:
Tycker det är helt otroligt när dom KLIPPER loppen sända från Täby med sen kan lägga in ett REPORTAGE om att Täby ställer in en tävlingdag! Dom försöker ju bara smutskasta galoppen !!!

Såå, nu blev The Last lite upprörd, behöver nog gå o utagera min ilska på ngt nu..

(Loppen blev av på tisdagen istället, o hästar bröt ner...)
 
Jag tror att det beror på "Lågsäsong" för
Galoppen !Täby är väl förvisso öppet, men
Göteborgsbanan, Jägersro och klampenburg har
ju vinterstängt !
Men misströsta icke !!
Snart är det vår !!
Hej från Hambo
 
Förstår att du blev arg. Såg det som sagt va inte då jag satt i bilen på väg hem. Lite synd. Har inte varit på några tävlingar på Täby sedan 1989 så det hade varit kul, men vädrets makter kan man inte rå för. Oavsett om man är galopp eller trav människa.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 549
Senast: sorbifolia
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 660
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 213
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp