Lite foder men starkt yttertyg?!

misan

Trådstartare
Jag behöver ett täcke till pållen som är ca 150 g foder, blank (nylon) insida, och runt 1200 den yttertyg. Hjälp!
Har bara HW-täcken annars, men just det amigot viker in sig i bogen, vilket aldrig har hänt med de andra, jag blir galen! Shires täcken brukar sitta bra på honom, men de verkar inte ha något täcke som fyller alla kriterier. Jag trodde inte det skulle va så svårt att hitta men nu när det börjar närma sig vinter börjar det snart bli bråttom att hitta nåt vettigt.

Sv: Lite foder men starkt yttertyg?!

Jag har ett Shiretäcke med 100 g foder och 1200 den, köpte det ifjol på Aubiose.

Sv: Lite foder men starkt yttertyg?!

Kolla sverigetäcket. Dom tycker jag är riktigt bra! Har inget annat till min häst. Har oxfordnylon på mina täcken! Helt guld värda! Inte en skråma i tyget.

Liknande trådar

Utrustning Vad är ni nöjda med? Jag upplever att jag har börjat få problem med mina, även de som ska vara bra. Själv har jag flera olika märken och...
Svar
8
· Visningar
3 109
Senast: lomuxx
·
Utrustning Finns det inget täcke som är ca 1200 den, med 100-200 g foder? Och med nylon på insidan. Jag har haft Amigos men tyvärr funkar det...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Seabaz
·
Utrustning Hej! Jag har vääldigt specifika krav på täcke till åtminstone en av mina hästar, gärna de andra också. Därför undrar jag om någon känner...
Svar
10
· Visningar
1 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka