Lite mer "barockiga" stigbyglar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 065
L

Lord Owen

Var kan man köpa sådana? (gärna webshop)
Jag menar stigbyglar med en bred fotplatta, gärna i mässing, lite dekorationer på dem kanske? :bump: Men inte för pråligt!

Så, var kan man hitta sådana?

:bow:

Sv: Lite mer "barockiga" stigbyglar?

Det står i texten innan bilderna att hon som skrivit/tagit bilderna tar avstånd från tjurfäktning och anser att det är djurplågeri!

Jo, jag läste det precis efter att jag skrivit. :o
Men ändå. jag tycker att det är hemskt! :bump:

Vadå!! :angel: Inte pråligt?? Tyckte du mina var för pråliga??

:D :d :D

CarolaLind skrev:
Vadå!! :angel: Inte pråligt?? Tyckte du mina var för pråliga??

:D :d :D

Haha. Jag visste att du skulle skriva det! :D
Nej, dina vara ju jättefina! :love: Och om du vet var man kan få tag på sådana så tipsa mig gärna!

Jag menade mer att det inte skulle vara en massa krusiduller på dem, eller för mkt glitter. Kromade eller mässig, ja, men inte för mkt "broderi". Det tyckte jag inte dina hade (de låg väl på gränsen till vad jag skulle våga använda i vardagsbruk), de blänkte mer om dem när blixten från kameran träffade dem misstänker jag. :p

Jag ska göra mitt bästa att gräva fram källan där de kommer ifrån, det ser ut som om jag kan få hem några par till efter min första förfrågan. :bump:

CarolaLind skrev:
Jag ska göra mitt bästa att gräva fram källan där de kommer ifrån, det ser ut som om jag kan få hem några par till efter min första förfrågan. :bump:

Men gah! Då måste du boka ett par och skicka till mig? *ber snällt* ;) :)
De var ju helt underbara (misstänker att folk börjar undra vad min uppfattning om "inte för pråligt" egentligen är :p ).

Men allvarligt, om du får hem några som du vill sälja så är jag bums potentiell kund.

Som sagt, ska göra ett gott försök :banana:

Kaupre har ju annars från Deuber i gulmetall, men de är av lite enklare modell, dock bra pris.

CarolaLind skrev:
Som sagt, ska göra ett gott försök :banana:

Kaupre har ju annars från Deuber i gulmetall, men de är av lite enklare modell, dock bra pris.

Japp, det är min nödlösning om jag inte hittar något roligare. :p

Håller just nu på att beställa min första Espaniola också. :d Fick du mitt PM om det? *nyfiken*

Fick ditt Pm..tillsammans med massor av andra pm idag :D

Jobbar på det :angel:

Men måste säga att Espaniolan är min favorit alla kategorier.

Jag har en naturfärgad nu...sååå vacker :love:

Ehum, jag misstänkte att du får många PM varje dag men jag kan ju bara hoppas att du svarar på mitt så fort som möjligt så jag vet mer om den sadel jag kommer få hem. :D

Du får gärna berätta om allt du tycker om den, bara du har tid.

Jag har beställt en brun, inte rödbrun, en av de sadlar som Kaupre säljer lite billigare just nu. Först tänkte jag köpa den nya modellen av ST dressage men bestämde mig för att vänta lite och se vad folk tycker om den och prioritera min drömsadel först. :love: Espaniolan, hoppas den är så bra för hästen och mig som den är bildskön bara. :) Jag beställde den med framvalv i XW, min häst är 105 grader vid bogbladets bakersta läge och kommer bredda sig MKT. :angel: Får väl se hur det går.

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
572
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 182
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka