Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jolanta: Mjeae, det beror nog på råttan En del kan ha hemmabyggen med vanligt fyrkantsnät eller sånadär voljärer för typ undulater och finkar som många har till tamråttor utan några problem. Själv köpte jag en voljär men Anders tuggade sönder gallret på den Så jag får snällt spara pengar till en ordentlig papegojbur istället, för tunnare galler än det är på parakitburar funkar inte till honom. Samtidigt är storleken på buren lite trixig om man ska skaffa papegojbur ändå, för de är ofta så sjukt små... Så själv tänkte jag köpa skitstort direkt, 10.000 spänn för en med 2*1 m i bottenyta och avdelbar - skitbra både för ytan och för att jag kan skaffa en till GP utan problem isf, vill gärna ha en hona längre fram och avla lite smått
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...