Lite orolig, såå trött kattunge

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Skumbananen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 3 210
S

Skumbananen

Normalt är hon ett yrväder, rusar och har sig. Idag är hon supertrött. Jag tänkte höra om någon vet om det kan bero på vaccinet hon fick idag vid 10.30? Brukar de reagera med trötthet då?

Sv: Lite orolig, såå trött kattunge

Kattungen kan ha blivit trött av själva upplevelsen att åka till veterinären. Många nya intryck att ta till sig! Och visst kan vaccinet bidra, det är vanligt att de blir lite hängiga av det. Lycka till!

Jo, tänkte också på det. Men så slö som hon är nu, nästan lite tjurig det tänkte jag borde bero på vaccinet.

Ca 24-48 timmar kan de vara trötta efteråt enligt min veterinär.
Så länge kissen äter och går på lådan så skulle jag inte oroa mig.

Ja, idag lever hon om som vanligt! Det började släppa en aning igår kväll så innan vi gick och la oss så lekte hon, sen sov hon hela natten och sen nu är hon igång!
Kände inte igen den annars tokiga katten!

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
912
Senast: Lingon
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 294
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 120
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
704
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka