Lite osäker på vad!

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Suenna_Love
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 064
S

Suenna_Love

Hej. Jag har fått många förfrågningar om hur gammal jag egentligen är. Finns det någon åldersgräns här på buke?? Jag blir 13 på söndag. Mamma säger att jag e förståndig så jag får va här på buke. Ehh.. liten fråga bara. Jag har sett att det är många äldre som är här.

Sv: Lite osäker på vad!

Buke är väl till för alla åldrar, däremot så ska du hänga på Ungdom ist. för Äldre Ungdom

Det finns ju olika forum att vara på, beroende på hur gammal man är ,Ungdom är ju upp till 17 ,sen kommer Äldre Ungdom och sen Senior :idea: Grattis i förskott ;)

Taack!! Ja.. asså här finns det ju lite mer filmer och sånt. Men är inte gnägg till för alla åldrar? Det borde det:crazy: Jag är lite förvirrad...

Gnägg är till för alla åldrar, men som tokfian sa så har U, ÄU och Senior åldersgränser.

Jag och många flera på u, är 13. Så du är inte ensam. Jag har för mig att det finns nån som är 12 också. Så du är inte ensam ;)

Tack för alla svar. nu har jag nog fått kläm på det... hehe. Tack så jätte mkt!!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Shaggy
·
Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Annique
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: tanten
·
Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 587
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka