Bukefalos 28 år!

Lite rolig film på söta hankatten!

snurpe

Trådstartare
Passade på att filma lilla söta Vulkan när han var på bushumör lite tidigare idag :) Är han inte söt så säg?

LÄNK (även ljud)

/snurpe
 
Sv: Lite rolig film på söta hankatten!

Åh vilken sötnos..
Kom att tänka på att jag har videoinspelningsfunktion på min digitalkamera, borde kanske filma mina missar lite nån gång :)
 
Sv: Lite rolig film på söta hankatten!

Naaaw va söööt han va :love: Önskar att jag hann filma Mumin lite innan vi tog bort honom :( men men
 
Sv: Lite rolig film på söta hankatten!

Det är med digitalkameran jag filmar - jätteroligt :)

Förresten - visst är det du som pratat med Katta om att börja rida Priden? (bara en parantes) :D

/snurpe
 
Sv: Lite rolig film på söta hankatten!

Ja, filmer är alltid roliga att ha, precis som foton. Men även minnena finns ju kvar, förstås.

/snurpe
 
Sv: Lite rolig film på söta hankatten!

Snurpe, ja det är jag det :)
Tyckte väl att jag kände igen Monte i hennes fotogalleri på helgon :P

Skulle vara så kul att få nån häst att hjälpa till mig, saknar ridningen och (framförallt) hästpysslet så himla mycket, har ju kompisar med hästar hemma i dalarna men när jag är hemma och hälsar på hinner jag inte träffa pållarna så mycket :(
 
Sv: Lite rolig film på söta hankatten!

Nu har jag förresten provat att filma med min digitalkamera men det blev jättemörkt :(
Får prova igen nån annan dag då det är ljust :)
 
Sv: Lite rolig film på söta hankatten!

Priden är i vilket fall en kanontrevlig häst så det vore jätteroligt om du kom till oss! Så kan du ju hänga med mig ut och rida ;) :D

/snurpe
 
Sv: Lite rolig film på söta hankatten!

Trist, jag har också lite det problemet. Den är ganska krävande på ljuset. Utomhus blir det ofta jättebra, men inne är det betydligt svårare :(

/snurpe
 

Liknande trådar

Katthälsa När jag googlar står det att man kan/bör kastrera hankatter redan vid 4 månaders ålder? Det låter VÄLDIGT tidigt, de växer ju mycket...
2
Svar
24
· Visningar
1 709
Senast: JohannaB
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
771
Senast: Barret
·
Fritid Min dotter fyller 13 år på lördag och hon önskar en hemmabio kväll med hela familjen. Hon vill helst se en skräckfilm säger hon men med...
2
Svar
33
· Visningar
1 278
Senast: Sel
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
550
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp