Liten martingal!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MadickenII
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 999
M

MadickenII

Någon som vet vart det finns en martingal i hyfsad prisklass som skulle kunna passa till en shettis, modell grov?

Typ 100-300 kr helst i svart läder....

Nån?:confused:

Sv: Liten martingal!!

Letade febrilt efter en liiiten martingal till min shettis, men hittade ingen. Jag har helt enkelt sytt en egen, det var inte speciellt svårt. Bara att titta på en befintlig martingal och kopiera av de olika delarna. Hade en oanvänd longerlina i nylon som använde mig av, att sy i läder kanske är lite svårare. Den blev både bra och billig....

Senast ändrad:
Sv: Liten martingal!!

ska väll erkänna att jag också gjort en egen, av en springbrösta till travhäst, lite ringar, spännen och band....men den är ju inte så snygg precis....

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
608
Senast: skiesabove
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
742
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 325
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner