JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Inte är hon nån modell direkt, brukar gömma sig när kameran kommer fram...
Gnägg
Går i tankarna att sälja ena ponnyn men han hade fång I februari. 1 grad säkning fram, är idag igång fullt ut igen och rids utan...
2
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Hästmänniskan
Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning.
Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Kläder & Bli fin
Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vallning igår för instruktör, Lilla M i fokus då jag funderar på att göra ett HWT med henne. Hon gick faktiskt väldigt trevligt och hon...
Bulldoozer
12 minuter sedan
Svar: 1 300
Visningar: 78 764
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag brukar inte lämna i fyra timmar förrän jag är säker på att de kan hålla sig ordentligt. Även om de är rumsrena så kan de behöva gå...
Bulldoozer
27 minuter sedan
Svar: 922
Visningar: 66 272
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag tror jag har kommit på en möjlig teori om vad det kan vara.
När jag glömt sopa utanför lådan blir det oftare bajs på golvet, än om...
sthu
Idag kl 05:15
Svar: 1 146
Visningar: 60 548
Katt
Stärka 3 åring
Träning Idag ska vi träffa veterinär! Får se vad som sägs och syns. Han har slutat dra till sig frambenen när man lyfter. Men min magkänsla...
Hippocampus
11 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja ta sig av var ett projekt. Sen skulle ju hästen göras iordning efteråt, av med alla grejer (benskydden var värst!) och ut i hagen. Ta...
MiniLi
Idag kl 07:02
Svar: 1 367
Visningar: 106 719
Grenar