Liten valp.

Sv: Liten valp.

Du får köpa en valp. ;)
Hur många hundar har du nu? Båda de som du hade när vi hade hästarna på B eller?

Ja båda är kvar ,börjar ju bli gamla nu 8 och 6 år . Kanske ny valp i stället för ny häst :DNja kanske inte ändå. Väntar nog ett tag till med valp 3 hundar i lägenhet pallar jag inte.

Va kul!

Själv har man en valp i en kull som är exakt en vecka idag.
Har knappt sett bilder förutom pyttebebis bilder så det är ju långt kvar, men nu när vi ändå har väntat så länge så kan man ju vänta lite till... Det känns helt overkligt! :love:

Vad spännande! Vad är det för ras?

Min valp föddes den 31 mars och tiden går såååå sakta innan men kan hämta hem det lilla livet. Jag får dessutom vänta tills att mini är nästan 10 v för jag ska resa bort så uppfödaren är valpvakt ytterligare en vecka. :D

Man längtar ju ihjäl sig!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
839
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 116
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 538
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 411
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka