Bukefalos 28 år!

Livmoderinflammation - operation

tott

Trådstartare
Imorgon är det då dags:crazy:

Operation av livmoderinflammation. Hur länge tar en sådan operation om allting går utan komplikationer?
 
Sv: Livmoderinflammation - operation

Hur lång själva operationen är vet jag inte tyvärr, det kanske någon annan vet. Men min tik lämnades in akut kl 8 på morgonen och opererades akut, vi hade henne hemma på kvällen igen. Hon är så stressad på sjukhus att dom tyckte det var bättre att hon fick komma hem än att hon stod där och pep så fort hon vaknat.

Hoppas det går bra för er med!
 
Sv: Livmoderinflammation - operation

hejsan!

runt 1-1½ timme tar själva ingreppet ungefär, med narkos osv. Lycka till med voffsen!
 
Sv: Livmoderinflammation - operation

Tack tack!

Jag ska lämna in min kl. 8.00 och fick beskedet att hämta henne så sent som möjligt på eftermiddagen - allt för att hon skall vara under uppsikt hos proffsen så länge som möjligt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
521
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
690
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 220
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp