Livscoaching

tott

Trådstartare
Har någon av er erfarenhet av livscoacher? Har någon besökt en sådan? Fick ni hjälp? Med vad?

Idag ska jag första gången träffa en livscoach. Ska bli spännande!:nailbiting:

Sv: Livscoaching

Hmm...antar att livscoachen inte säger (ens omskrivet) att jag är ett pucko...

Har aldrig testat själv, men tycker att det låter spännande. Jag tror att de kan hjälpa en med nya perspektiv som man kanske inte kommit på själv.

Tror det kan vara bra. Har träffat både bra och dåliga.
Enda varningsflaggan jag märkt att man ska ha är för de livscoacher som är för säkra på sin sak. Man måste komma ihåg att denne coach ser saker från sitt perspektiv och det är inte säkert att detta är den enda sanningen.

kl

Nu har jag varit på min första träff med coachen. Tiden bara rusade iväg.
Jag lipade, skrattade, diskuterade och funderade. Jätteintressant och verkar jättebra. Längtar redan till nästa gång.

Det här kommer att blir BRA :):bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft rätt tunt hår, typiskt svenskt; fint och tunt och blont. Det gör inget att jag inte har nåt tjockt hårsvall, alls...
Svar
12
· Visningar
791
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
153
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka