Ljudet är borta - var är ljudknappen???

skogsridmulle

Trådstartare
Barnen använder min dator ibland och i samband med det försvann ljudet - så nu lånar de min mans istället =)
MEN NU VILL JAG LYSSNA PÅ YOUTUBE!!!!
Och det är inget ljud:mad:
Och när jag letar nere till höger efter volymknappen så har den försvunnit? Kan de ha kopplat bort den? För vid tex lågt batteri kommer det ett varningsljud från datorn så jag tror att den kan om den vill..

Snälla, någon som kan något om detta??

Sv: Ljudet är borta - var är ljudknappen???

Kontrollpanelen|Ljud
Det är inte ljudvolymen på själva YouTube som är av?

Tack!
Nu har jag fått tillbaka knappen, men ljudet är tyvärr fortfarande borta.:(
Tror inte det är på Youtube, det är samma på dataspelen.

detta var ett småroligt problem ^^ ska kolla upp detdär så skickar jag ett PM ifall jag lyckas luska fram något.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 090
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 667
Senast: vtok
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 698
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
20 330
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål