Bukefalos 28 år!

ljudet i datorn funkar inte

M

MalibuSunrise

e de bara för mig de inte fuknar? fattar inte varför?
misstänker att lilla pilen i tabellerna i "ljusfönstrena" ligger i botten. men de går inte få upp ljudfönstret längre.
nu vet de som ligger bredvid icq-blomman o de i högra hörnet. då jag klickar på de lägger sig bara en grej där "nere" (där de står om man e inne på typ buke o hotmail o så) där de står Master Ut o de går inte klicka upp.

va ska ja gööööööööööra???

HJÄLP!
 
Har det funkat bra fram tills nu eller?
Är på både där på den lilla "pop-up" inställningsrutan du skrev om? Är alla olika volymer på, tex wav osv? Dessa hittar du om du dubbelklickar på den lilla högtalaren du tidigare bara klickat på en gång för att få upp pop-up menyn.

Är volymen på på högtalarna/hörlurarna? Fungerar hörlurarna? Sitter ljudsladden i rätt utgång, (finns ju typ 4 st)?
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag har en fantastisk femårig hopphäst som jag importerade från holland för ungefär 2 veckor sedan, klinikbesiktad av två...
Svar
11
· Visningar
5 024
Senast: DGjumping
·
Kropp & Själ Jag behöver få bolla lite tankar och skriva av mig lite, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Jag har haft problem med rygg...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
18 726
Senast: elfi
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 765
Senast: Lotus
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 750
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp