ljudvolymen på Spotify lever sitt eget liv

Chili

Trådstartare
Hej! Varför ändras ljudvolymen på Spotify hela tiden? Försöker lyssna på bakgrundsmusik på jobbet men plötsligt är ljudet öronbedövande högt.

Det enda jag hittat är att man kan ändra datorns ljudinställningar till "gör ingenting" om det ringer via Skype eller liknande medan man lyssnar på musik. Men det var inte problemet.

Hjälp?

Ah gud så det är inte bara jag? Jag har inga tips men hoppas då verkligen att någon annan kanske har! Vill också kunna lyssna lite i bakgrunden när jag sitter på mitt kontor men som du säger blir det plötsligt skithögt och det går knappt att sänka mer heller... :mad:

Upplevde de igår via mobilen! Öppnade appen och plötsligt blev ljudet högre!
Och sen tyckte jag att det blivit högt under dagen oxå....

Nu när jag lyssnar går det upp o ner hejvilt! Nästan lite spännande. I vissa låtar mer än andra? Lauren Hills "that thing" var nästan extrem! :eek:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
898
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 747
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 449
Senast: fejko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
4 035
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka