ljumskbråck??

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare gwennie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 771
Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

någon som har haft det här? under en graviditet?? hur fungerade graviditeten för dej? födde du normalt el fick du kjesarsnitt?? tacksam för svar då jag själv har ljumskbråck.

Sv: ljumskbråck??

Vad har din läkare sagt ?

Jag vet ju att du har haft trådar i samma härad, men du måste ju få riktig information ifrån de med medicinsk erfarenhet !

Sv: ljumskbråck??

dom säger bara att jag ska ha aktiv vila och inte får anstränga mej,men är det inte världensstörsta ansträngning att föda barn normalt? dom säger att det kan försvinna efter förlossningen men det är inte 100% säkert. så jag känner nästan själv att det bästa för mej och min bebis är att få kjesarsnitt,barnmorskan och läkarna lyssnar inte riktigt på mej utan bara tänker och säger att "det här ska NOG gå bra".har blivit väldigt depprimerad pga detta då det känns som att ingen lyssnar på mej och vad jag tycker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 138
Senast: tomte
·
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Araminta
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 449
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka