Ljusblå Eskadron

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Micro
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 837
M

Micro

Jag funderar på att köpa ljusblå Eskadron senskydd och bakstrykkappor. Är det någon som har sådana? Tror ni att det skulle passa på en halvblodsvalack, fux med vita strumpor? Eller är det "ponnyvarning" på dem? :cool:

Fan om du glömmer matcha med schabraket! Blir att inhandla X antal ljusblåa matchande grejjer till! *skämta*

Det är ju upp till dig att bestämma om det är 'ponnyvarning' eller inte, men JAG tycker det :D :angel:
Om det är hästen på din användarbild: :love: :d

Ja, det är hästen på min användarbild! :) :love:
Vilken färg på skydden ska jag köpa, tycker du?

Jag tycker att ponnysar är lite små, men de ljusblåa skydden är ju väldigt fina! Så vad gör man... ;) :rofl:

Jadu. :)
Det är väl inte så många hästar som har babyblåa, som om DU vill, varför inte köra på? ;) :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 531
Senast: ako
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 235
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
878
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka