Bukefalos 28 år!

Ljusblåa benlindor

J

JAG

Jag är på jakt efter ljusblåa benlindor och undrar var man kan få tag på såna? Det ska vara lindor till ridning, alltså elastiska (alt. elastisk/fleece), helst med kardborrknäppning. De ska också ha ett vettigt pris, gärna säljas i 4-pack, annars blir det dyrt..
Börjes har ljusblåa fleecelindor har jag sett, men det är inte det jag är ute efter. Nån som vet någonstans där det säljs?
 
Om du inte hittar elastiska så har MiaRS fleece (om du måsta ändra dig menar jag)
 
hööks har något de kallar "acryl/fleecebandage", fast det står att dom är klarblå, men på bilden ser dom väldigt ljusblå ut..
:bump:
 
Three horses har fyrpack ljusblåa helelastiska lindor.
Kostar 210kr. Mycket prisvärda!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 645
Senast: kma
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 297
Senast: Elendil
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 234
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 665

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp