JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Deta är min polle , som har gått på V75 ^^
Hästmänniskan
Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝
Jag är ju...
2
Hästvård
Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag.
I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Hästvård
Är det normalt att dom kan få svårt att få fram ett "rejält" gnägg, typ som gamla msk:or som får svagare röst också? Det är liksom ingen...
Hästvård
Hej! min häst djupt gnäggade idag när jag myste med henne i hagen och hade huvudet tryckt på min axel har inte haft henne så länge men...
Diskbråck
Hundhälsa Min hund har diskbråck. Hon har haft det nu i 5 år typ (eller 4?). Jag sköter det genom smärtlindring, kiropraktor, träning och ljusterapi.
Hippocampus
2 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 16
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Imorgon flyttar grabbarna till föräldrarna på obestämd tid. Vi har stora problem med inomhusluften så där vill jag inte ha dom.
Just...
LadySara
Idag kl 20:22
Svar: 1 148
Visningar: 60 744
Katt
Tråden för spår
Hundträning Nu lyckades jag komma ihåg att starta appen när tilda gick spåret 😅 glömde dock flagga den tredje apporten och glömde markera att hon...
Trott
Idag kl 19:42
Svar: 559
Visningar: 47 180
Hund
Bildtråd
Gnägg Hittade dom sovandes i kvällssolen när jag var ut vid 19-tiden i kväll.
Hr blåst massor i dag så nu när det lugnat sig lite passade de...
Kristall10
Alldeles nyss
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Nånting säger mig att den jag köpte av från Irland är samma som den som din ponny kom ifrån. Låter så på beskrivningen.
Hon var lite...
sassiball
2 minuter sedan