Lock men inga lådor!

Mimsan

Trådstartare
Är ledig den här veckan och har bestämt mig för att städa vårt hus inifrån och ut - vi har 270 kvm boyta så det är en del... Tog matkällaren och överskåpen förra veckan och har ägnat förmiddagen åt underskåpen. Där hittade jag hur många plastlock som helst - men inga lådor till dem!!! Nu ligger uddalocken i en soppåse och jag har fått mer utrymme i skåpen. Var plastlådorna tagit vägen har jag dock ingen aning om!

Så är grundligt vet jag inte när jag städade sist. En del pratar om vår-, höst- och julstädning, jag vågar inte ens tänka på när jag röjde så här senast... kan bara föreställa mig vad de stränga tanterna i Rent hus skulle säga... :angel:
 
Sv: Lock men inga lådor!

Mmm... Älskar att storstäda min ynka 52 kvm :D Till varje jul, höst, vår, sommar och massa andra tillfällen. Visst är det underbart med resultatet sedan? Blev lite sugen på att städa nu... :d
 
Sv: Lock men inga lådor!

Sån där rejäl städning, det gör jag ett rum i taget. Det skulle kännas övermäktigt att fixa hela huset på en gång. Och nu känns det helt ok mellan varven ändå ;)
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett sött litet hus från 1963 i en liten ort i NV Skåne, hyggligt nära några större städer på gränsen till maxavstånd för att...
2
Svar
32
· Visningar
3 422
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp