Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta jag träffat där har flugit, själv flög jag till Leknes (i ett litet rackligt planHur tar man säg lättast dit- bil, båt eller flyg?
De flesta jag träffat där har flugit, själv flög jag till Leknes (i ett litet rackligt plan). Vad som är enklast beror ju lite på var man bor, för vissa är det smidigare att köra eller åka tåg.
Flyger man dit är hyrbil ett måste.
Åh vilken härlig tråd, jag har också planerat att åka dit, så den här tråden är varmt välkommenVi har tänkt åka till Lofoten i juni och behöver tips på boende, sevärdigheter osv.
Vill bo i "fiskestuga" eller liknande. Uppleva fantastisk miljö och bara vara.
Åh vilken passande tråd. Snor den lite TS och frågar om båtturer där. Vad går dom ut mer på exakt?
Min man ska dit i jobbet med kunder och jobbet ville att respektive (alltså jag) skulle följa med för att företräda företaget men den där båtturen förstör typ allt. Jag mår dåligt bara jag ser en båt
Någon som åkt båt där och vet mer om dom? Vad är det för några?
Vad innebär det att bo i en fiskestuga?
Båtturerna går väl ut på att leta valar?
Fiskestuga=litet hus med tillhörande brygga precis intill vattnet.
Beror lite på vad man är ute efter. Jag har tillbringat fyra månader, maj-september, där uppe och vill man åka just under sommaren (för att se midnattssol, vandra etc) så tycker jag att juli eller augusti är bäst. Maj och juni är rätt kallt. Vädret är dock varierat och lite crazy mest hela tiden så varmt schysst väder är man ju aldrig garanterad.När på året är bästa tiden att åka till Lofoten eller närliggande områden?![]()
Beror lite på vad man är ute efter. Jag har tillbringat fyra månader, maj-september, där uppe och vill man åka just under sommaren (för att se midnattssol, vandra etc) så tycker jag att juli eller augusti är bäst. Maj och juni är rätt kallt. Vädret är dock varierat och lite crazy mest hela tiden så varmt schysst väder är man ju aldrig garanterad.
Det är ju dock en hel del folk där på sommaren.
Resten av året har jag ingen koll på tyvärr.