Logga in med vista?

S

silverblom

Varför går det inte att logga in på buke med windows vista? skriver in användarnamn& lösen och sen kommer rutan "tack för att du loggade in bla bla" upp och sedan kommer jag tillbaka till sidan men då är jag ändå inte inloggad!:confused:

Varför är det så? Vad kan man göra åt det?

Sv: Logga in med vista?

åhh jag hatar windows vista!

kan tyvärr inte hjälpa dig, men förstår att de är sjukt störigt!

Jaa, fast det är bara buke som krånglar.. allt annat verkar funka än så länge iaf ;)

Har du testat att trycka F5 eller klicka på något underforum i menyn, efter det att du loggat in?
Jag har nämligen samma "problem" i Opera. Man ser alltså inte inloggad ut, trots att man är det. Först när jag begär en ny sida från Buke står det alltså "Välkommen tillbaka, nidron" i övre högra hörnet :)

Eftersom Vista inte är en webläsare så har jag svårt att tro att det är där problemet ligger...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: hundtant
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
659
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
476
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 072
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar