Logga med rött x

Pancakes

Trådstartare
Kompisen hade fått låna ett schabrak, men vet inte vilket märke det var på det. Tydligen fanns ett stort rött x på den, någon som vet vad det kan ha varit för märke? Det var ett sånt som man kan lägga i egna inlägg i fickor.

Kompisen hade fått låna ett schabrak, men vet inte vilket märke det var på det. Tydligen fanns ett stort rött x på den, någon som vet vad det kan ha varit för märke? Det var ett sånt som man kan lägga i egna inlägg i fickor.
Hööks har väl nåt märke, equi xpert eller nåt sånt, som designar benskydd/paddar. Kan det vara den?

Ingen aning om det är såna här du menar, men jag har sett schabrak från HV Polo som har stora X på? Har också sett såna från Horze, det kanske är billigare kopior

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 458
Senast: Tiger tok
·
Hundhälsa Ligger här sömnlös och vakar över min lilla prinsessa. I torsdags märkte jag att hon slickade sig mycket och såg då att hon hade en...
Svar
18
· Visningar
1 192
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 538
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka