Lokal tävling

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Lindegaard
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 992
L

Lindegaard

Detta kanske låter lite dumt men i en lokal tävling vilka är det som får vara med och tävla där? gäller det hela distriktet? Jag har letat i TR men kan inte hitta något om det :confused:
Tack på förhand :D

Sv: Lokal tävling

Alla som har löst lokal licens (eller högre) får ställa upp i vilket distrikt de vill (förutsatt att man inte är uppklassad från lokal nivå).

Sv: Lokal tävling

Eeh... ni berör ämnet och jag tror redan svarat på det men jag ställer min fråga ändå för att undvika missförstånd.
Om jag hör till distrikt Östergötland och vill tävla i säg Örebro, räcker det då med lokallicens förutsatt att det är en lokal tävling?

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: fio
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 581
Senast: Mirtai
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
329
Senast: Gabby_Ossi
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrsnack nummer 18