Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Övrigt: Bläs, virvel något till vä ovan ögonnivå. Vit fläck öl, vit fläck ul. Vä o Hö fram Vit halvstrumpa. Virvel nackens båda sidor. Virvel strupens mitt.
Ser ju rätt mkt ut som en Digge-pålle i ansiktet måste jag säga men det är ju alltid svårt att avgöra sådär...
Ring/maila Bo Helander eller Bruno Nilsson som tränade den där tuff tuff e.diaghlyphard
Det är rätt häst. Jag var med när hon föddes och hade hand om henne tills hon såldes på auktionen. Många på auktionen frågade om hon var pleggad för hon var så cool.
Lägger in en till röst för att det är Tuff Tuff på bilden. Jag gjorde min prao för längesen hos Bruno Nilsson och fotade då den hästen. e Diaghlyphard stämmer.
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...