• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fiatuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 615
F

Fiatuff

Har funderingar på att köpa en loksele till min shettis. Han är rätt så grov och stor. Jag tror inte shettis storleken passar, hur kollar man vilken storlek hästen ska ha??

Sv: Loksele

Nej, ibland har det stått olika tum, men jag vet ej var man mäter på hästen så jag skulle behöva tips om det....

Sv: Loksele

Vår förra ponny var ca 113 cm hög (inte särskilt grov) och han hade Hööks loksele stl ponny. Det finns så många hål att välja på så den hade passat på både större och mindre ponny också.

Liknande trådar

Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: EZMK
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag har aldrig lyckats hitta ett flugtäcke till shettisen och undrar om det öht finns något som kan fungera? Hon är grov och har en grov...
Svar
19
· Visningar
670
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur