Sv: Loksele?

Inte på alla lokselar, defenitivt inte på en loksele som man ska tävla skolkörning med, det har jag aldrig sett iaf.

Nä, men frågan gällde ju från början draglinor på loksele, TS frågade varför man inte hade draglinor på loksele och jag svarade att när man kör i skogen eller harvar så har man inte draglinor på samma sätt som när man kör.

Det senare inlägget var ang. baksele, att man behövde svetsa på öglor på skackeln om man ska köra skolkörning även om man har loksele.

Det blev lite rörigt ;)

Det här reagerade jag inte på innan, men hur hade du tänkt där? Man har baksele till loksele oxå, så svetsa på ögla måste du göra iaf. Men gällde inte frågan draglinor från början? :confused:

Men visa tokeselar sätter man fast bakselet i gjorde/bröstan ...
Därför ;) men får nog i allafall ändå svets fast ögla ändå :(

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 352
Senast: Nota
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 332
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejting

Hund, Katt, Andra Djur