Longerpisk

Finns det någon som har lyckats köpa en longerpisk som HÅLLER och som inte skruvar isär sig på mitten????
Jag är i stort behov av att införskaffa en sådan, så jag vill ha råd om var jag hittar en BRA!
Tacksam för hjälpen!
- Jenny

Sv: Longerpisk

Det finns bla på lantmanna dom som är hela, men jag letar också efter en ny...
För jag skulle vilja ha en som "låter"... Oavsett hur mycket jag viftar så låter bara vindraget, medan t ex den jag lånade på ridskolan, den gav i från sig ett snärt ljud så fort som man viftade den.
Och det vore så mycket enklare att kunna snärta i luften i stället för att ropa som en dåre:o
(Ok, jag fick det att låta som om jag är en galning:o :o :rofl: )

Liknande trådar

Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
352
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Sonen har ett stort behov av att utforska med händerna/känselsinnet. Han vill klämma, känna, bygga, plocka, hälla och skruva. Har han...
Svar
17
· Visningar
1 063
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V