snurran
Trådstartare
Sköter nu en goldentik på 3år.
Hade henne samma tid förra året då ägarna åkte bort.
Nu verkar ju denna vovve drabbas av en onaturlig otur varje gång hon är i närheten av mig.
Tycker att det räcker med att min ena kuse sparkade henne i huvudet så hon blev blind på ena ögat.
Nu, denna gång så har hon börjat löpa.
Historien:
Vovve kom i fredags. Kissade inne flera små skvättar igår, även efter att vi varit på promenad och hon kissat bra ute.
Igår kväll kissade hon ute, 15ggr på 5 min!!! Velade fram o tillbaka som en del vovvar gör då de ska bajsa och inte riktigt hittar DEN fläcken.
Kollade rumpan o såg att hon var svullen och blödde från muttan
. Kul att ha henne med min hanhund då
.
Hur som helst så hade hon slutat löpa förra tisdagen!
Ringde jourvet. och hon sa att de kunde börja om igen o så.
Min hane bryr sig inte det minsta om henne, annars brukar han vara REJÄLT intresserad.
Jag är jätteorolig!
Vad kan det vara för fel??? Har ju aldrig haft en tik (inte de senaste 20 åren alltså), så jag kan ju inget om löp o så!
Hade henne samma tid förra året då ägarna åkte bort.
Nu verkar ju denna vovve drabbas av en onaturlig otur varje gång hon är i närheten av mig.
Tycker att det räcker med att min ena kuse sparkade henne i huvudet så hon blev blind på ena ögat.
Nu, denna gång så har hon börjat löpa.
Historien:
Vovve kom i fredags. Kissade inne flera små skvättar igår, även efter att vi varit på promenad och hon kissat bra ute.
Igår kväll kissade hon ute, 15ggr på 5 min!!! Velade fram o tillbaka som en del vovvar gör då de ska bajsa och inte riktigt hittar DEN fläcken.
Kollade rumpan o såg att hon var svullen och blödde från muttan
Hur som helst så hade hon slutat löpa förra tisdagen!
Ringde jourvet. och hon sa att de kunde börja om igen o så.
Min hane bryr sig inte det minsta om henne, annars brukar han vara REJÄLT intresserad.
Jag är jätteorolig!
Vad kan det vara för fel??? Har ju aldrig haft en tik (inte de senaste 20 åren alltså), så jag kan ju inget om löp o så!