Lösa licens via internet?

Sv: Lösa licens via internet?

Du kan tävla på kvittot där det står att du har löst licens, där det står typ "din ryttarlicens är registrerad enligt följande.." tillsammans med kvittot på betalningen från banken, tills du fått din bricka.

Nu har min licensbricka också dykt upp. Jag hade för mig att jag löste den tidigare, men det var tydligen den 13:e, och den kom idag, så det tog drygt två veckor, inte så farligt med andra ord.

När du anmäler dig via nätet kan du skriva ut en papperslapp som gäller som "bricka" fram tills att du fått den riktiga. Dock måste du ihop med det papperet kunna visa kvitto på din betalning.

Gå in på ridsports hemsida och tryck på fliken sport/tävling och sen licenser. Lycka till!!

Liknande trådar

E
Tävling Jag har en fundering angående ryttarlicensen. Igår löste jag en via internet, och fick ut en tillfällig licens, som skulle gälla tills...
Svar
10
· Visningar
1 286
Senast: Deimion
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 740
M
Tävling Hej! Hoppas att någon här är lite mer haj på detta än vad jag är ;) Jag ska byta tävlingsklubb och undrar då hur man går till väga...
Svar
11
· Visningar
1 891
Senast: PrinceFair
·
V
Tävling Jag ska tävla på söndag och kom först idag på att jag glömt att fixa ny licens för iår :o Jag var iväg till klubben och hämtade en...
Svar
6
· Visningar
1 235
Senast: Vonkan85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur