Lösenord för mapp

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare citra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 946
C

citra

Jag vill gärna lägga lösenord på en fil för att min sambo inte ska komma åt den. Vi delar ibland dator och har inget att dölja för varandra MEN jag ska ge honom en fotobok i present och har därför börjat samla bilder i en spec mapp och givetvis vill jag att detta ska vara en överraskning men jag känner min sambo och hittar han något han inte sett tidigare så kommer han att kolla och bam, det är förstört.

(vi har extrem noga på våra bilder och bilder från olika tillfällen i en mapp stämmer inte och då kommer ju frågan komma...)

Någon som kan hjälpa mig?!

Sv: Lösenord för mapp

Han lär ju ana oråd, så jag hade hellre köpt ett billigt USB-minne och sparat allt där istället. :)

Sv: Lösenord för mapp

Säger som ovan :) USBminnen får man ibland under 100lappen och smidiga som tusan :D

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har lessnat på mina svärföräldrars hund och dennes totala oförmåga att läsa andra hundar. Hon är en tik, jämnårig med vår tik (det... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 402
Senast: em-pirre
·
Relationer Jag ska försöka göra historien så kort som möjlig. Det är såhär va. Jag har, efter ett flertal dåliga och olyckliga förhållanden... 2
Svar
29
· Visningar
3 876
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 249
Senast: oz_joj
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S