Lösenord till trådlöst nätverk

niardasp

Trådstartare
Kan man på något sätt ta reda på lösenordet till sitt trådlösa nätverk eller måste man ringa och fråga om det? Jag knappade ju in det för några månader sen men har ingen aning om vad det är..

Sv: Lösenord till trådlöst nätverk

när sådant händer så håll inne resetknappen på routern, och välj sedan ett lättare lösenord. tex sandrasandrasandra1990 (till exempel)

sålänge du inte använder lösenordet någonannanstanns så finns det istortsett ingen poäng att försöka knäcka det.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 511
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 918
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: Bullen22
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Valp 2025

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?