Loss i sidorna!-hästen.

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare axel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 40
  • Visningar Visningar 3 363
Sv: Loss i sidorna!-hästen.

LinnéaL skrev:
Jag tror också på att göra saker från olika sidor på hästen. Sitta upp, leda, sadla. Nyttigt för hästen och nyttigt för ryttarens koordination. :angel:

Min minimoffla (som jag brukar kalla henne) har börjat sätta sig jättefint i galoppfattningarna. För att jag har börjat låta henne göra det med min kropp. Det går ju så mycket lättare om man inte viker sig som en fällkniv i fattningen (möjligen en lätt överdrift men i a f). :angel: Koordination, koordination, koordination. Jag borde nog börja på aerobics.

Vad roligt:D Det är härligt när man känner att något plötsligt fungerar. (Och genom att man ändrar sig själv dessutom)

Ja aerobics eller nåt vore nog tacksamt för hästen om jag gick på:idea:

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 073
Senast: cili
·
Dressyr Då hade vi fyllt våra 100 sidor i 17, så dags för nummer 18! Superpepp på träningsdag 2 idag🤩 72 73 74
Svar
1 465
· Visningar
114 379
Senast: Fiorano
·
Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 588
Senast: skiesabove
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 654
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka