Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Love

"Alla andra" heter ju också påhittade namn nu för tiden, så så särskilt ovanlig blir man ju knappast.....

*knapplån*

I Usa kan ju tjejer heta Morgan!! Det tycker jag är jättesött!! :love: Och Bo!! :love: Men tror inte det skulle funka som tjejnamn i Sverige, så jag skulle nog aldrig döpa dem till det!!

Mia_R skrev:
Nej, hellre ha ett namn som inte fem andra ungar i klassen har utan att vara urlöjlig.

Exakt! Varför ha samma namn som alla andra? Väldigt fantasilöst.

Vi valde bort ett älskat namn pga av dess poplaritet.

Love är ett killnamn tycker jag. Lova är ett gammalt namn men har troligen aldrig varit ett tioitoppnamn. Min dotter heter Lova och hon är döpt efter en gammal dam som jag skötte om i mitt jobb under graviditeten. Så nypåhittat är det inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 066
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 085
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
890
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka