loveponies?

MissFideli

Trådstartare
Var är hon ? Ska inte hennes hona också ha snart? Eller har hon fått? Nån som sett henne på länge? loveponies alltså :)
:confused: :confused:

Hamnade av en händelse på hennes hemsida idag, och tydligen så håller hon på att flytta, och bebbarna är visst väntade till vecka 4.

knytt har koll (förtillfället iaf) :D

Ja, jag såg det nu när jag också var in på hennes hemsa. Spännande ! Hur gammal är din? Hittat nån lämplig pöjk till henne? Är det på lördag du är här? Kommer förbi och tittar tänkte jag.

Min hona är 9mån. Har börjat spana lite och hittat ev intressant pojke i Sthlm. Vi får se vad som händer till sommaren/hösten. Än har lilltjejjen ingen tendens till att börja löpa, men vem vet vad som händer efter vi varit på utställning med massa handoft!
Och det är på lördagen vi kommer.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 076
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
792
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
602
Senast: Filippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka