Lyckas inte ta en print screen

Mirre

Trådstartare
Nästan pinsamt att fråga om ju :o
Men lyckas verkligen inte, på tangenten står det home och sedan prt sc under (i en ruta, nån som fattar vad jag menar?:p )
Trycker där men det händer ingenting ju.
(usch känner mig som värsta amatören nu ju haha)

Sv: Lyckas inte ta en print screen

Du måste klistra in det någonstans också, typ Paint :) Alltså tryck på knappen sen öppna paint och klistra in.

Ja det vet jag, men det är just det som inte funkar.
Det finns inget att klistra in

Ja det vet jag, men det är just det som inte funkar.
Det finns inget att klistra in

Antar att du har en bärbar dator och att du då även har en "funktions tangent" dvs du måste trycka på Fn tangenten och sen på ps knappen( de brukar ha samma färg på texten)
http://en.wikipedia.org/wiki/Fn_key
Överkurs: om du dessutom håller inne Alt kanppen så får du en bild endast av det aktiva fönstret.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
27 258
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara... 2 3
Svar
52
· Visningar
15 076
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 470
Senast: cassiopeja
·
K
Ridning Jag började rida när jag var 6 år, nu är jag 24. Jag har ridit regelbundet i stort sett hela mitt liv, med undantag för de två senaste... 2 3
Svar
59
· Visningar
9 137
Senast: emlem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka