Aliil
Trådstartare
mötte två personer som kommenterade över vilken lydig hund jag hade. hon gick brevid mig och struntade totalt i dom. jag tycket det var en konstig kommentar då jag inte tycker att hon e mer lydig än någon anna hund ska var enligt min uppfattning. jag menar att hunden ska ju komma när man kallar på den och den ska gå brevid en när man ber om det (speciellt löshund). hon vet dessutom att hon inte får hälsa utan mitt god kännande, så därför var det inte lönt att bry sig.
jag menar om man ska ha hunde lös måste ju detta sitta som ett klockspel. man kan ju inte ha en hund som gör som den vill och struntar i ägaren. det kan ju bli en farlig hund tillsist.
hur har in andra uppfostrat era hundar? var har ni som minimumkrav på hunden/arna?
dela gärna med er om era erfarenheter.
jag menar om man ska ha hunde lös måste ju detta sitta som ett klockspel. man kan ju inte ha en hund som gör som den vill och struntar i ägaren. det kan ju bli en farlig hund tillsist.
hur har in andra uppfostrat era hundar? var har ni som minimumkrav på hunden/arna?
dela gärna med er om era erfarenheter.