Mina stackars, stackars läppar är konstant torra och tyvärr fick jag ett gäng lypsyl (sådana vita med blå kork) av mitt jobb i vintras så de har jag använt fram till nu. De har förstört mina läppar totalt
Jag kan inte gå mer än max tre timmar utan att jag måste ha nått på läpparna! Jag blir torr och sårig direkt 
Jag har nu bytt till idomin (den för läppar) och det som förut hette försvarets hudsalva. Kör Idomin på nätterna och hudsalvan på dagarna när jag inte vill vara vit om läpparna
Men tycker inte att det blir så mycket bättre av det här heller. Har på massa idomin på natten, på morgonen sen är det som att läpparna ömsar skinn nästan. De känns inte torra men såriga.
Är det nån som har något tips på vad man kan göra? Det hade vart alldeles fantastiskt att ha mjuka fina läppar utan en massa sår!
Jag har nu bytt till idomin (den för läppar) och det som förut hette försvarets hudsalva. Kör Idomin på nätterna och hudsalvan på dagarna när jag inte vill vara vit om läpparna
Är det nån som har något tips på vad man kan göra? Det hade vart alldeles fantastiskt att ha mjuka fina läppar utan en massa sår!