Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Men shiit v 36! Dina organ måste vara rejält ihopknycklade där inne hihi. Jag tycker fortfarande det är så skumt hur magar kan vara så olika och ändå rymma precis samma saker!

Jag är iaf jätteglad att se din mage. Jag känner mig som en elefant redan nu, men vi har nog rätt lika magar. Med första barnet hade jag ju ingen magen alls i början.

Men jag är rädd för vart det ska sluta :crazy: HUR stor kommer den bli denna gång? Tänk på att jag bara är 150...

Jag trodde jag skulle bli jätte stor den här gången, magen kom super snabbt och blev stor snabbt. Men sen lugnade de ner sig. Nu är SF-måttet mindre och BM tror även på en mindre bebis.

Kl

Jaha mina vänner, då var det dags för mig att lägga ut första bilden på magen. Bilden togs idag, 19+3.
Det är inte förrän nu som man har börjat kunna se att den växer, vilket är så himla häftigt egentligen! Innan har magen varit som vanligt, med det är väl efter alla lussebullar och julgröt, haha!

Jul+-09+024.JPG

Varför får alla så söta toppiga magar? Min är bara degig och ivägen.
;)
Ska försöka uppdatera med kort i morgon.

24+5
Tycker inte det har hänt så jättemycket sen förra bilden, möjligt att röva
blivit större :D

30142264.jpg

Jag vet inte om jag vill lägga in en bild på min 40 veckors mage bland era små smidiga saker.

Röven blir större för man inte ska ramla framåt för magen och tuttarna växer ;)

Nej, nu närmar det sig! Beräknat BF till den 17:e, men planerat snitt den 13:e, så nu håller vi tummarna för att hon håller sig kvar tills dess! Eller nä förresten, hon får gärna tjuva!

Här är min mage 3 dagar kvar (enligt mig....Rutin ul tycker det är 11 dagar kvar)

30145488.jpg

30145487.jpg

3 dagar innan Rasmus föddes
phpgyi7wf.jpg

det är så kul med sånna klänningar, magen blir ju inte direkt mindre i dom!!!! :D
några veckor till bara, så är den borta sen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 239
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 799
Senast: julgrisen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
858
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka