mage,hals,näsa?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare nicky88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 608
N

nicky88

Min häst har haft lös mage nu under hösten, har trott att det berodde på att han är "dammsugare". Sen börja han få problem med att äta grovfoder, han tuggar lite men släpper ut det igen. Sedan börja det komma grönaktigt vätska ur ena näsborren, han har nu gått på smärtstillande och antibiotika i 10 dgr men inget bättre och han bara magrar. Magen har varit bättre fram tills igår. Ska till ultuna på tisdag men undrar om någon har varit med om något liknande?

Sv: mage,hals,näsa?

Nej.. har aldrig varit med om något liknande, men vill bara skriva att va bra att du ska kolla upp det nu och jag hopppas det går bra för er. Låter inge roligt alls och man blir ju så orolig. Hoppas de hittar vad det är och att det löser sig.

Liknande trådar

Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
3 171
Senast: Egonson_
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 411
Senast: Lisa2014
·
Foder & Strö Min pålle har varit iväg på utbildning,kommer hem efter 2 månader och är fruktansvärt mager. Hos utbildaren så hade inte marken betats...
Svar
8
· Visningar
1 720
Senast: lady_vip
·
Foder & Strö Jag rider en 23 år gammal ponny, maxad C, som har svårt att få i sig höet. Kraftfoder är inga problem. Hästens tänder är kollade av...
Svar
16
· Visningar
8 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka