Magen stenhård på morgonen.

Comfort

Trådstartare
när jag vaknar på morgonen och går och kissar (för minst andra gången sedan läggdags) så är magen extra stor. sen när jag lägger mig igen så är den mindre, men stenhård:p
vad beror det på? det varar en jäkla bra stund innan det slappnar av, kan man få sammandragningar av att gå och kissa? Varenda morgon?

Sv: Magen stenhård på morgonen.

sån är min mage åxå, tror det är kissblåsan som ligger och trycker upp livmodern, så magen blir extra putig och hård.

har sista veckan även känt att magen putar, även om jag inte är kissnödig. antar att det beror på att det växer! :D

Sv: Magen stenhård på morgonen.

Min mage är också hård på morgonen, men mer innan jag kissat tror jag. (Kissar inte under natten.)
Men det känns inte alls som sammandragningar, vet inte vad det beror på.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 143
Senast: Amha
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 697
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
436
Senast: falukorw
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka