Bukefalos 28 år!

gnorp

Trådstartare
Har sökt på gamla trådar och läst att många är nöjda med resultaten.
Såg även bra länkar till företag som säljer dessa.
Men har ingen gjort egna? Hur starka magneter krävs det?
Så, någon händig här som gjort egna till ryggen eller benen :confused:

gnorp-nyfiken ;)
 
Styrkan varierar, sen finns det dubbelpolariserade magneter(tror att det heter så). Vissa "dyra" märken säljer hästmagneter som är oerhört svaga. Skulle själv tveka att köpa dessa. Bra at kolla upp hur starka dom olika produkterna är. Men trots detta så behöver inte en häst super starka magneter, men inte heller för svaga.
Jag har letat runt och tycker att jag funnit häst produkter som funkar, slipper gjrejja själv, enklare och billigare i längden.
Vill du ha lite tips så kan du PM'a mig.
:)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Ajda
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 768
Senast: Ava22
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 307
Senast: JennyLz
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 640
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp