Magnetiskt skal till plånboksfodral

the_connemara

Trådstartare
Jag har detta skyddet till min mobil: https://www.kjell.com/se/produkter/...magnetisk-mobilplanbok-for-galaxy-s10e-p99585 och plånboksfodralet ligger alltid i min väska så det är i mycket fint skick. Skalet som mobilen alltid sitter i saknar dock dryg tre av fyra hörn efter att ha tappats lite för många gånger 😅 Det fästes i plånboksfodralet med magnet och jag trivs mycket bra med denna lösningen.

Jag har försökt hitta men inte lyckats, kan man köpa endast skalet någonstans? Känna otroligt slösigt att båda två delarna när jag enbart behöver den ena.
 
Jag har detta skyddet till min mobil: https://www.kjell.com/se/produkter/...magnetisk-mobilplanbok-for-galaxy-s10e-p99585 och plånboksfodralet ligger alltid i min väska så det är i mycket fint skick. Skalet som mobilen alltid sitter i saknar dock dryg tre av fyra hörn efter att ha tappats lite för många gånger 😅 Det fästes i plånboksfodralet med magnet och jag trivs mycket bra med denna lösningen.

Jag har försökt hitta men inte lyckats, kan man köpa endast skalet någonstans? Känna otroligt slösigt att båda två delarna när jag enbart behöver den ena.
Jag har ett från Ideal of Sweden som verkar vara likt det du söker.
 
Jag har ett liknande och när mitt inre skal gick sönder limmade jag helt enkelt fast magneterna i ett annat plastskal i stället. Inte så snyggt dock :D
 
Jag har detta skyddet till min mobil: https://www.kjell.com/se/produkter/...magnetisk-mobilplanbok-for-galaxy-s10e-p99585 och plånboksfodralet ligger alltid i min väska så det är i mycket fint skick. Skalet som mobilen alltid sitter i saknar dock dryg tre av fyra hörn efter att ha tappats lite för många gånger 😅 Det fästes i plånboksfodralet med magnet och jag trivs mycket bra med denna lösningen.

Jag har försökt hitta men inte lyckats, kan man köpa endast skalet någonstans? Känna otroligt slösigt att båda två delarna när jag enbart behöver den ena.
Ideal of Sweden har magnet i alla sina skal (kanske finns undantag men alla jag haft har varit magnetiska iaf). Man kan även köpa lösa magneter med dubbelhäftande tejp att fästa i valfritt skal.
 
Ideal of Sweden har magnet i alla sina skal (kanske finns undantag men alla jag haft har varit magnetiska iaf). Man kan även köpa lösa magneter med dubbelhäftande tejp att fästa i valfritt skal.

Funkar de med även andra tro så att jag kan chansa på att bara köpa ett skal?
 
Jag har ett liknande och när mitt inre skal gick sönder limmade jag helt enkelt fast magneterna i ett annat plastskal i stället. Inte så snyggt dock :D

Jag har inget annat dock 😆 Skalen går alltid sönder, hade kunnat skylla på stallgolvet men är som mest fumlig på jobbet 😅
 
Jag har ett från Ideal of Sweden som verkar vara likt det du söker.

Tack ja! Hoppas de har en "herr"-sida bara, kan ej förlika mig med de flesta designerna som poppade upp där. Men bra system att kunna köpa skal och fodral separat! Även om jag inte skulle kunna köpa enbart skal nu till mitt fodral så kan jag ju köpa ett extra fodral en gång och sedan bara nya skal efterhand som de slits. Känner inget behov av att byta telefon/storlek.
 
Tack ja! Hoppas de har en "herr"-sida bara, kan ej förlika mig med de flesta designerna som poppade upp där. Men bra system att kunna köpa skal och fodral separat! Även om jag inte skulle kunna köpa enbart skal nu till mitt fodral så kan jag ju köpa ett extra fodral en gång och sedan bara nya skal efterhand som de slits. Känner inget behov av att byta telefon/storlek.
Man får ett skal med till fodralen. Jag håller men om att många deras skal är lite för mycket design för mig också. Jag har ett enfärgat marinblått nu med diskret textur som mönster och kommer nog köpa ett Seamless nästa gång. Behöver iofs ett fodral också då det börjar gå sönder men drar på det då jag vill byta telefon med :D
 
Tack ja! Hoppas de har en "herr"-sida bara, kan ej förlika mig med de flesta designerna som poppade upp där. Men bra system att kunna köpa skal och fodral separat! Även om jag inte skulle kunna köpa enbart skal nu till mitt fodral så kan jag ju köpa ett extra fodral en gång och sedan bara nya skal efterhand som de slits. Känner inget behov av att byta telefon/storlek.
Mitt är brunt :up: alldeles lagom färg åt mig.
 
Priset fick styra så blev ett på 70% rea, något guld/vitt/svart. Hoppas det funkar så vet jag var jag hittar den delen jag behöver ny i framtiden!
 
Nja, sitter magneterna på olika ställen så fungerar det inte. Ex om skalet har magneter i mitten och fodralet har magneter uppe och nere, då når de ju inte varandra och då passar det inte.
På de skal från Ideal jag haft upplever jag att jag kan fästa det var som. Jag har ett magnetfäste i bilen och där kan jag sätta mitt idealskal hyfsat snett och även i liggande läge.
 
Jag har detta skyddet till min mobil: https://www.kjell.com/se/produkter/...magnetisk-mobilplanbok-for-galaxy-s10e-p99585 och plånboksfodralet ligger alltid i min väska så det är i mycket fint skick. Skalet som mobilen alltid sitter i saknar dock dryg tre av fyra hörn efter att ha tappats lite för många gånger 😅 Det fästes i plånboksfodralet med magnet och jag trivs mycket bra med denna lösningen.

Jag har försökt hitta men inte lyckats, kan man köpa endast skalet någonstans? Känna otroligt slösigt att båda två delarna när jag enbart behöver den ena.

Det fungerade finfint att kombinera detta plånboksfodral med skal från Ideal! Tack allihopa, superlätt att bara köpa nytt skal när det är för slitet nu ju 😍
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp